Първоначално публикувано от M.Gruev
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
AR 33 1.5
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS
-
Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщениеТака и я взех... цялата
Балгодаря за информацията.
Този инжекцион имам предвид спрямо карбураторите. 1.7 8винт 105hpAlfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Извинявам се ,че се намесвам,но засегнахте тема която силно ме вълнува-карбуратори.Имам два 1.7 мотора 8 и 16 клапанови инжекционни.Искам да сложа карборатори,но идея си нямам как ще стане.Ако имате конкретни начини ще се радвам да ги чуя.Друго си мисля че като слагаш на инжекцион боксер карб,не му ли сменяш и главите?
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеТоя дърт Джетроник е дърво по принцип. Карбураторния вариант се води 118 коня. Малко повечко въздух влиза през карбураторите. Въпрос на вкус е да избереш единия от двата варианта. Аз попринцип съм фен на карбураторите, затова си направих моята 33-ка с 16 клапанов мотор, но с карбуратори. Харесвами звука от карбураторите, специфичен е.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщениеА този 8 клапанов с карбуратори дали ще се представи добре или е по добре направо 16 от някоя 145 ца...
Не знам какво имаш предвид под представяне. Иначе ако ще е 16 клапанов от 145, то е по-добре да е с инжекциона направо. За да се сложат карбуратори на 16 клапанов мотор, са необходими доста преправяния, да се изработят фланци между главата и карба и т.н. И отделно, че фабричното запалване на 8 клапановия мотор не дава достатъчно аванс и когато трябва.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеНе знам какво имаш предвид под представяне. Иначе ако ще е 16 клапанов от 145, то е по-добре да е с инжекциона направо. За да се сложат карбуратори на 16 клапанов мотор, са необходими доста преправяния, да се изработят фланци между главата и карба и т.н. И отделно, че фабричното запалване на 8 клапановия мотор не дава достатъчно аванс и когато трябва.alfa romeo sprint 1984
Comment
-
Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщениеВ този ред на мисли, разрешаваш ли да попитам, ти с делко и вакуум регулатор ли си?Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
16v мотора не влиза директно в коша на 8 клапанова 33ка.
Трябва да се пренесе гредата под радиатора от 16 клапанова 33ка!
Comment
-
Моя 1.7 В8 го насадих директно на инжекциона от 1.4. Смених му само задния капак, за да стане импулсния датчик. Разликата е убийствена. Имаше приказки за различия в предварението, но след като имат еднакви фази на газоразпределението....
Иначе трудно може да се измисли нещо по тъпо от оригиналния инжекцион на 1,7.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
1.7 8v става, но сам знаеш, че 1.7 16v не влиза на осемклапанова греда.
Или трябва да се поглагат втулки на моста към купето, или да се търси греда от 16в.
Comment
-
Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение1.7 8v става, но сам знаеш, че 1.7 16v не влиза на осемклапанова греда.
Или трябва да се поглагат втулки на моста към купето, или да се търси греда от 16в.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS
Comment
Comment